Naast sfeervolle muziek, lekker eten en drinken én goed gezelschap is een photobooth huren voor een bedrijfsfeest een must en een échte sfeermaker. Samen met jouw collega’s maak je onvergetelijke foto’s. Een jaar lang hebben jullie hard gewerkt en nu wordt het tijd voor een bedrijfsfeest. Voeg de magie toe van een Photobooth. Leg dan extra herinneringen vast! Zorg gewoon voor een photobooth op het bedrijfsfeest.
Onze photobooth is super leuk op bedrijfsfeesten, maar ook op beurzen en andere zakelijke evenementen. Je collega’s, werknemers, klanten en relaties hebben de grootste lol. Binnen enkele seconden hebben ze een foto, voorzien van jouw logo, die natuurlijk mee naar huis gaat.
Gaan jullie een winkel of nieuw bedrijf open. Huur onze photobooth voor een extra aanvulling van jullie openingsfeest. Maak foto’s in je nieuwe winkel of bedrijf en deel alle foto’s meteen op je Facebook of instagram. Zo weet iedereen dat jouw bedrijf geopend is.
Een photobooth is een super leuke marketingtool voor tijdens een beurs of congres. Iedereen gaat op de foto en alle foto’s worden direct geprint, voorzien van jouw logo of reclame.
Maak er een onvergetelijke feest van. Een Photobooth zorgt voor een geweldige happening met veel lol op jullie bedrijfsfeest. Wil jij een photobooth huren voor jullie feest? Dan is REventZ – Photobooths and More een hele goede keuze. Je huurt bij ons een Photobooth met Assistent. Wij zorgen ervoor dat de Photobooth zich geen moment verveeld. Een Photobooth op een feest zorgt voor een unieke vorm van entertainment.
Een photobooth huren voor bedrijfsfeest vanaf € 295,-
REventZ – Photobooths and More is een uniek Photobooth verhuurbedrijf gevestigd in Limburg, Heerlen.
Wij zorgen met onze photobooths voor een leuke en boeiende manier om die speciale momenten vast te leggen tijdens jullie bruiloft, verjaardagsfeest, bedrijfsfeest, jubileum, productlancering of elk ander evenement.
REventZ – Photobooths and More kies je voor uitstraling, kwaliteit & service.
De photobooth wordt verhuurd inclusief een assistent, er is dus altijd continu een ervaren en professionele begeleider aanwezig om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt en uw gasten een geweldige ervaring hebben. Wij zijn getraind om u te helpen met alle aspecten van de photobooth, van het opzetten tot het begeleiden van de gasten en het zorgen voor een vlekkeloze werking tijdens uw bruiloft, feest of evenement. Wij zorgen ervoor dat jullie gasten de Photobooth weten te vinden en er een feestje van maken….
Heel veel Props
Met de vele soorten props (de bekende stokjes, de hoedjes, boa’s, kettingen, (zonne)brillen, opblaasinstrumenten en te gekke opblaasdieren zoals de roze flamingo) worden foto’s nooit saai, maar een feestje om later terug te kijken.
Is onbeperkt afdrukken bij jullie ook echt onbeperkt afdrukken?
Er worden per sessie 2 fotostrookjes uitgeprint. De fotostrookjes kun je meenemen naar huis als een leuk aandenken! Hebben jullie ook een gastenboek, dan verlenen wij inplakservice. Wij zorgen dat 1 foto afdruk in jullie gastenboek terecht komt.
Binnen 48 uur worden alle foto’s ook digitaal afgeleverd aan de huurder.
De voordelen
Bij ons huur je een photobooth, inclusief continu begeleiding met heel veel props & attributen. Er zijn veel photobooths te huur. Echter deze worden allemaal afgeleverd of je moet ze zelf komen ophalen.
Bij storing is er een zogenaamde hulplijn. Maar wie gaat het papier vervangen of een onverhoopte storing verhelpen? Door onze begeleiding heb je hier geen kopzorgen over. Wij zorgen voor een mooie belevenis.
Woon je in Limburg en wil je een Photobooth op je feest? Huur dan bij REventZ – Photobooths and More voor elk feestje van een bruiloft, verjaardag of bedrijfsfeest tot de opening van een nieuwe zaak. Wij brengen de photobooth naar je toe in de regio van Maastricht, Heerlen, Sittard, Venlo, Roermond en Venray, maar ook in Belgisch Limburg van Maasmechelen tot Maaseik, Hasselt of Lummen.